لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

Beautiful Battery Disc

  

Beautiful Battery Disc

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Beautiful Battery Disc  می توانید به راحتی از درصد شارژ باقی مانده گوشی اندرویدی خود باخبر شوید . در این برنامه ، یک دایره بسیار شیک و زیبا وجود داشته که شما به وسیله آن از میزان شارژ گوشی خود اطلاع خواهید یافت . از قابلیت اصلی این اپیلیکشن می توان به امکان قرار دادن ویدجت اصلی در صفحه نمایش گوشی اشاره داشت . لازم به ذکر است که سایز ویدجت های این نرم افزار همگی به صورت ۱×۱ و ۲×۲ می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن ویدجت قفل برای اندروید ۴٫۲

رفع برخی اشکالات جزئی

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، بهینه ساز، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار باتری برای اندروید, نمایش میزان باتری برای اندروید, دانلود نرم افزار Beautiful Battery Disc , نمایش اطلاعات باری در اندرویدBattery Disc ,
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Smart Remote for Galaxy S4 v1.2.4

Smart IR Remote for Galaxy S4

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

Smart Remote for Galaxy S4 نرم افزاری است که به کمک آن می توانید گوشی سامسونگ گلکسی اس ۴ خود را به یک ریموت مادون قرمز تبدیل کنید. اگر می خواهید که کنترل وسایل برقی را به دست بگیریدء می توانید از این نرم افزار حرفه ای استفاده نمایید. با استفاده از این نرم افزار کاربردی، می توانید گوشی گلکسی اس ۴ را به کنترل تلویزیون تبدیل کنید و یا حتی شبکه ها را عوض کنید. دقت داشته باشید که این نرم افزار به دلیل پشتیبانی از مادون قرمز، فقط بر روی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۴ اجرا می شود و بر روی سایر گوشی های اندرویدی اجرا نمی شود.




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، بهینه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


TEAM BatteryBar Pro

  

TEAM BatteryBar Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 نرم افزار TEAM BatteryBar Pro این امکان را به شما می دهد تا به آسانی از میزان مصرف باطری گوشی اندرویدی خود مطلع شوید . برای انجام این کار می توانید نوار اطلاع رسان باطری را بر روی صفحه نمایش قرار دهید . این برنامه با ارائه ویدجت فول اسکرین نمایش باطری ، به یکی از بهترین و برترین اپیلیشکن های تولید شده برای سیستم عامل اندروید تبدیل شده است . همچنین لازم به ذکر است که انیمیشن های به کار رفته در این برنامه بسیار جذاب و گرافیکی هستند .

ویژگی های اصلی:

وجود انیمیشن مخصوص نمایش شارژ گوشی

امکان مخفی کردن نوار وضعیت

تنظیم رنگ ها به صورت دلخواه

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن رنگ های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن دکمه راهنما




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، بهینه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


GO Backup Pro Premium v3.01

  GO-Backup-Pro-Premium

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر حفاظت از اطلاعات تان برای شما اهمیت دارد بنابراین می بایست با تهیه نسخه پشتیبان از آنها ، امنیت شان را تامین کنید .
GO Backup 
نرم افزاری است قدرتمند ساخت گروه توسه Go که به شما کمک می کند به سادگی هر چه تمام تر بتوانید از اطلاعات بسیار مهم خود که بر روی دستگاه اندرویدی تان ذخیره نموده اید بک آپ بگیرید . این اپلیکیشن که در حال حاضر بیش از یک میلیون کاربر در سرتاسر پهنه ی گیتی دارد نه تنها قابلیت بک آپ گیری از فایلها بلکه تنظیمات سیستمی و اپلیکیشن های نصب شده بر روی اندروید را نیز داراست . خروجی بک آپ های این برنامه به صورت فایل APK خواهد بود بنابراین شما می توانید آن را نه تنها بر روی اسمارت فون یا تبلت خود بلکه بر روی سایر دیوایس های دیگر اندروید نیز بازیابی نمایید .




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، بهینه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


ZDbox

  

ZDbox

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر – دسترسی روت

نرم افزار ZDbox  بهترین بهینه ساز سرعت برای گوشی های اندرویدی می باشد .  این برنامه با بیش از ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ کاربر در سراسر جهان ، به یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزار های تولید شده برای سیستم عامل اندروید تبدیل گردیده است . با نصب این اپیلیکشن بر روی گوشی یا تبلت تان ، می توانید سرعت اندروید خود را تا حدقابل توجهی بالا برده و آن را بهینه سازی کنید . رابط کاربری زیبای این نرم افزار شما را شگفت زده خواهد کرد . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان نمایش میزان مصرف باطری و مدیریت کامل بر روی آن اشاره داشت . لازم به ذکر است که برای کشتن اپیلیکشن ها ، احتیاج به گوشی سطح دسترسی روت نیز خواهید داشت .

ویژگی های اصلی :

مدیریت کامل بر روی باطری

خاموش کردن خودکار بلوتوث

بهینه سازی سرعت گوشی

قرار دادن رمز عبور

نمایش اطلاعات باطری

توقف هماهنگ سازی

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

تمیز کردن گوشی

بهبود رابط کاربری




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، بهینه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


History Eraser Pro v4.4.6

  History-Eraser

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 History Eraser Pro می تواند تنها با یک لمس تمامی اطلاعات ذخیره شده از تاریخچه کارهایی که درون اندرویدتان انجام داده اید را پاک کرده و هیچ ردپایی از شما باقی نمی گذارد . این اپلیکیشن با پاک کردن پیامک ها ، کلیپبورد ، فایلهای کش ، لیست تماس های دریافتی و تاریخچه جستجوهای انجام شده را به طور کامل پاکسازی می نماید . بدین ترتیب افزون بر اینکه امنیت حریم خصوصی شما بیشتر می شود فضا مفید دستگاه تان که به خاطر نگهداری این اطلاعات در حال مصرف بوده است بازگردانی می شود .



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، بهینه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Deep Sleep Battery Saver Pro v1.9

  Deep-Sleep-Battery-Saver-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در طول دوره فعال بودن حالت  Deep Sleep ، وای فای و ۳G خاموش گردیده و اپلیکیشن هایی که در بک گراند اجرا می گردند متوقف شده بنابراین به دلیل اینکه بسیاری از اپلیکیشن هایی که نیازی به اجرای ضروری آنها ندارید بسته شده و انرژی مصرفی آنها در باتری تان ذخیره می گردد . افزون بر این نرم افزار Deep Sleep Battery Saver Pro دارای حالت پیشرفته ای نیز می باشد که با استفاده از آن می تواند اقدام به شخصی سازی پارامترهای مختلف مانند تنظیمات روز و شب ، دوره فعال سازی ، خاموش شدن صفحه ، همگام سازی ، بستن اپلیکیشن ها و … نمایید .

 




:: موضوعات مرتبط: بهینه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


افزایش سرعت و بهینه سازی گوشی Android booster v1.4.9

 

Android booster

Android Booster یک برنامه برای بهینه سازیی و افزایش سرعت اندروید شماست. این برنامه با محیطی واقعاً گرافیکی و جذاب امکاناتی مانند حذف فایل های غیر ضروری، افزایش بهره وری رم، صرفه جویی در مصرف شارژ و … را در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: بهینه ساز، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 صفحه بعد